måndag 16 november 2009

Havsöringfiske...

Lördag- köpte havsöringsdrag på Söders Sportfiske (sandgrävlingen bla) och förhörde mig vart kan jag fiska från land... Grabbarna i shopen tipsade direkt på "hitta.se" och jag arkiverade adresserna innan jag åkte hem, köpte mjölkersättning till Melker på vägen också...

Söndag - åkte ut på Ingarö i regn, blåst o rusk iförd flytoverall, gick på beachen men hoppade över badet...

Fisk då? Nänä men genomblöt blev jag hahaha.Men skam den som ger sig, 1000 kast per
fisk är ju typiskt krav innan en av de silvriga landar i håven va?

Väl hemma ockuperade jag hela badrummet för att torka allt från kläder till fiskelåda. Fru och barn protesterade inte alltför högljutt..

1 kommentar:

  1. Svinkallt!! Den här årstiden ska man puttra runt i en sådan här http://www.blocket.se/stockholm/Boghammar_32_Magnum_24209724.htm?ca=11&w=3

    SvaraRadera